5e week in Italia! - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Larissa Kruisland - WaarBenJij.nu 5e week in Italia! - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Larissa Kruisland - WaarBenJij.nu

5e week in Italia!

Door: larissainitalie

Blijf op de hoogte en volg Larissa

17 Juni 2010 | Nederland, Grootebroek

Zondag ging om 7u me wekkertje toen snel gedochst aangekleed je kent het wel..daarna op me fietsje naar me werk gegaan,want ik moest werken 8 tot 2 samen met
Richard de hele tijd huisjes schoongemaakt,,jajaja ik voel me afentoe net zn schoonmaakster maar zeg nou eerlijk wie heeft er nou zn heerlijk baantje 6uurtjes op een dag werken
en zaterdag van 8 tot 8 dat is toch heeerlijk!Na me werk lekker liggen zonnen in het zwembad want het weer is hier echt fantastisch!en wat ben ik bruin heeerlijk!Ik vraag me af hoe ik er uit zal zien als ik
eind oktober weer thuis in Nederland ben.Het koude Nederland nog wel,Terwijl ik dit verslagje typ lig ik heerlijk aan het zwembad te zonnen en te geniete van het leven hier! Zondagavond niet veel gedaan,eten gemaakt
baha ne standaard sla en ciabatta,daarna op me laptopje,videochatten met hil waar ze me de regen in NL showde!En echt superleuk dat ze eind augusters hier natoe komt heb k echt veel zin in!Na het msnen kwamen Emy en Nevill nog even gezellig bij mij zitten!Maandag weer standaard het wekkertje om 7u
na alles gedaan te hebben na me werk gegaan weer de hele dag tot 2 samen met Gabi,na het werken even halfuurtje geslapen,daarna op me fietsje boodschapjes gaan doen in Venturia,wat een drama zeg ik heb nog nooit zo me bene gevoeld tijdens het fietsen,maja wie gaat
er dan ook met 30 graden in een spijkerbroek op de fiets 6km fietsen je raad het dus al LARISSA KRUISLAND!jaa afentoe heb ik me verstand echt ergens in me schoen zitten ofzo haha..maargoed ik had natuurlijk weer veelste veel boodschappen mee genomen dan dat je mee op de fiets kan nemen,dus daar zat ik dan met me zware tassen,\op de fiets de berg op en af,
even voeelde ik me net zn jaa hoe zal ik het netjes zeggen je hebt toch altijd van die mensen die helemaal bepakt en bezakt op de fiets zitten omdat ze geen auto hebben noujaa zo voelde ik me op dat moment ook,wat een drama zeg en al die mensen zag je me zo aankijke van waar is dat kind nou weer mee bezig..haha..Toen viel ook nog eens me tas achter van me fiets af,jaja
het zat niet allemaal mee maargoed thuis aangekomen,even wat gaan drinken met Richard daarna snel me standaard maaltijdje haa
gemaakt gedouhst en me omgekleed want savonds kwamen Emy en Nevill,,en toen jaa toen hadden we het wijndrama met de flessenopener want we kregen de wijnfless niet open ook zo lekker handig,wij maar te klote met dat ding en op gegeven moment meost emy de fles vast houde en ging
nivell toen aan de fles trekken zoo een grappig moment,alle wijn over nivell heen wat heb ik gelache,was een gezellige avond en ben blij dat ik ze heb leren kennen,later kwam wouter er ook nou bijzitten.Rond 12u ging iedereen na huis en ging ik weet niet wat ik heb sinds ik op me zelf woon
maar ik ging nog ff me huis opruimen terwijl we buiten gezeten hadden,maar ik vond het binnen op de een of andere manier niet schoon genoeg terwijl,het al hardstikke netjes is alles even opruimen vegen enz,jaa sinds ik op me zelf woon ben ik echt netjes geworden!terwijl als ik thuis ben in Nederland je op sommige dagen noujaa zegmaar gerust 354 dagen van het jaar niet moet zien want dat is echt een grote puiinzooi!
Maar nu ben ik dus echt totaal veranderd in dat opzicht!maargoed rond half 1 was alles opgeruimd en toen naar me bedje gegaan smorgens ging me wekker al weer vroeg.Hele dag huisjes schoongemaakt met lucia,op een gegeven moment hadden we echt geen zin meer want het is zo warm hier!Maargoed we hebbe toch iets van 16 huisjes gedaan in 6u dus dat is echt netjes!naar het werk snel snel gedaa en toen naar het zwembad gegaan samen met emy daar kwamen we nog andere tegen,
en voor het eerst een duik in het zwembad genome terwijl ik normaal daar niet zn fan vna ben maar met dit weer moet je wel in het water!Later nog van de glijbaan af gegaan nou ik kan je vertelle dan komt het kind in je weer na boven hoor hahaa..ik zei steeds nog 1 keer en dan niet meer ,nou ik bne er geloof ik vak genoeg af geweest haha maargoed mna get zwembad me snel gedouchst aangekleed etc,bedden klaargemaakt want emy en nivell bleven slapen super gezellig!Daarna met emy en nivell wezen uit eten en daarna gezellig bij mij gezeten,ook nog ter vergeefs geprobeerd om
samen met emy gtst te kijke maar hij bleef steeds vast staan snik nu weet ik nog steeds niet wat er zich allemaal afspeelt maargoed..Volgende ochtend werd k al vroeg wakker ben ik rond 9u na het strand gegaan had k voor de andere briefje gechreve dat ik na het strand was want ik wilde ze niet wakker maken!Op het strand aangekomen heerlijk in het zonnetje gaan ligge!Staat er opeens zn man die denkt dat ik nog erg aantrekkelijk met zn veelste strakke balleknijper naast me..woi un gillato?betkend wil je een ijsje?Even moest ik denken wat mijn ouders vroeger altijd zeide toen ik klein
was je mag geen snoep of dinge zomaar van onbekenden aannemen haha..waarop ik wijselijk no grazia tege die man zei maar hij bleef maar staan wil je een ijsje?TOen ging ie maar op de Duitse tour over omdt ik net deed alsof ik niet begreep wat hij zei..Op een gegeven moment vroeg ie ben je hier alleen of met je vriende?Nee ik ben hier met al me vriende daarom lig ik alleen..Jezus die man had zn verstand ergens in zn grote teen zitte volgens mij of ik het dat veelste strakke ballenknijpertje van hem hanha aaghh ieel ik wil dr niet eens aan denke gatverdamme..maargoed waar was ik gebleven die
man wou dus maar niet oprotte,ik emy te smste wil je me belle er staat een hier een enge man,zei me te bellen en toen ben ik snel weg gefietst,maar vanuit het strand hier dichtbij kan je 2kanten uit en ik met me domme hoofd ging natuurlijk weer de verkeerde kant op kwam ik uit,in het bos en was ik dus verdwaald daar kwam k 2duitse mensen tegen en vroeg ik of ze de weg terug wisten na het wijzen van de weg zeide ze becarefull waarna ik weer helemaal een raar gevoel kreeg want het was best donker en rare padjes in het bos,jaja een ding heb ik die dag wel geleerd ik ga nooit meer alleen na het strand toe hier1
S'middags heb ik met 30graden huisjes in me eentje staan schoonmaken nou ik kan je vertellen dat is in je eentje echt doodsaai!In een huisje lagen overal dode mieren en ze bleven maar terug komen dus dat wel lekker vervelend..Die avond kwamen Emy en Nivell hun spulle ophalen daarna nog even wat gedronken en toen ben ik lekkr optijd me bedje in gegaan,volgende dag donderdag was ik vrij maar toen ging me wekkertje al om half 7 want, ik ging samen met Lucia en Leone naar Livorno toe!Daar zijn we lekker wezen winkelen bij de eerste winkel was ik al meteen geslaagd haha..Maar wat was het warm zeg overal op de fiets niet normaal
zo warm.Maargoed nadat ik me camera verloren was en daarna weer bij de zara had gevonden godzijdank zal niet de eerste keer zijn dat ik wat verlies,afentoe ben ik zo chaotisch maar het was een gezellig ochtendje tegen 2u pakte we de trein terug na huis en daarna meteen spulle gedumpt en samen met Lucia en Jens en Wouter na het strand (Baratti) geweest waar ik nog nooit geweest was maar veel beter dan het strand hier kan k je verzekeren!Na het strand gedouchst en gegeten savonds even eerst na de nieuwe collega gegaan die al in de tenten zit..jaja maandag moeten we na de tenten hebben we donderdag te horen gekregen en ik dacht nog wel
dat het nog tot 1juli zou gaan duren nou dus mooi niet jammer genoeg!Maargoed daarna na de bar gegaan en tege 12u lag ik weer lekker in me bedje!Smorgens om 7u ging me wekkertje weer gedoucht enz je kent het wel daarna na werk gegaan en samen met Gabi huisjes schoongemaakt,na het werken ben ik in Piombino wezen winkelen na het winkelen trein terug na huis gepakt daarna gegeten en savonds lekker een avondje niks gedaan!Zaterdag gewerkt van 8 tot 8 drukke dag in de ochtend eerst huisjes schoongemaakt en smiddags tot 8 receptie gezeten!Voor het eerst in het Italiaans helemaal iemand in gecheckt me italiaans was natuurlijk niet geweldig maar toch..
savonds snel gegeten, daarna kwam Emy nog ff langs, in de bar nog even voetbal gekeken! En toen tege half 11 kwam mijn familie, in eerste instansie zoude alleen mijn moeder,oma,oom en tante en nicht komen dus die stonden daar allemaal,kwamen opeens me broertje en vader als verassing te voorschijn echt sup

  • 19 Juni 2010 - 18:24

    Lievelingsnicht Jen :

    volgensmei vind je het schreiven wel leuk haha elke week een heele bladseide je heb seker een uur nodig gehad haha hoe gaat het nu met die tent ben je er al een beetje aan gewend ?? xxx en groetjes jenn

  • 24 Juni 2010 - 06:47

    Wendy:

    Hoi lieve Laris, leuke foto op je Hyves!Jij ziet er mooi uit, maar die homo's achter je???haha....Vond het heel leuk even bij je geweest te zijn!Weet nu tenminste een beetje hoe je daar zit!Groetjes en dikke knuffel van je tante! XX

  • 02 Juli 2010 - 08:18

    Mam:

    He Laris,
    We zitten nu met smart op een nieuw verslagje van je te wachten hoor!!!!!!!!!!Hopelijk heb je binnenkort ff de tijd om een stukje te schrijven!!
    Dikke kus van ons

  • 16 Juli 2010 - 09:36

    Mam:

    Jeetje wat duurt het lang, pfffffffffff, we wachten op je verslagje!!!!xxxxxxxjes

  • 29 Juli 2010 - 19:32

    Mam:

    He lieverd! gelukkig ik kan al bijna gaan aftellen, je bent al over de helft heen, nog maar 73 dagen zie ik, pff, ik mis je echt heel erg hoor!!!!
    Dikke kus van mij lvy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grootebroek

5 maanden stage in San Vincenzo

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2015

5 jaar later...

04 Maart 2015

5 jaar later...

09 Augustus 2010

Verslagje vanuit San Vincenzo;

17 Juni 2010

5e week in Italia!

15 Juni 2010

5e week in Italia!
Larissa

Vanaf 10 mei ga ik 5 maanden in Italie stage lopen voor mijn opleiding toerisme richting luchtvaartdienstverlener. Op 10 oktober vertrek ik weer richting het koude Nederland.Ik ga stage lopen op een camping in Italie in San Vincenzo wat in Toscana ligt!Waar ik heel veel zin in heb maar wat natuurlijk ook wel erg spannend is! k ga op de camping als Juniorbeheer/receptioniste werken..Ik hoop door mijn stage veel ervaring op te doen,en dat ik na deze stage vloeiend Italiaans kan spreke en dat het natuurlijk lekker weer is zodat ik lekker bruin kan worden hahaa..

Actief sinds 23 Maart 2010
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 13811

Voorgaande reizen:

06 Mei 2010 - 10 Oktober 2010

5 maanden stage in San Vincenzo

Landen bezocht: